Jaha, nu är jag här igen. Jag har alltid tänkt att blogga vore perfekt mig. Dels för att kunna se tillbaka och minnas men även för att få en chans att skriva av mig. Min starka sida är inte att uttrycka mina känslor verbalt men jag har upptäckt att skriftligt går lite bättre. Därför tänker jag att blogga skulle passa mig som handen i handsken. Jag uppskattar även att reflektera och vara kreativ, så nu ger jag det en chans!

Jag vet inte riktigt vad jag vill uppnå förutom att möjligen inspirera en eller två, öva mig på att uttrycka mig känslor samt skapa en plattform för frågor jag brinner för.

5 snabba fakta om mig:

Jag är 26 år och har födelsedag i januari.

Mitt drömresmål är att bege mig till Nya Zeeland.

Jag försöker styrka en ibland sviktande självkänsla.

När jag spelar monopol vill jag alltid spela med pjäsen hatten.

Jag har varit Sverige-etta i min åldersklass på 1500m i friidrott en gång i tiden.

 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress